Goodmorgon!

Sitter just nu i skolan, väntar på Isa som kommer snart.
Egentligen börjar vi inte för än 12. Men mina bussar går ju väldigt sällan att jag helt enkelt är tvungen och vara här 09,30 ändå.. i's sucks I know.

Mina ögon verkar inte må bra idag. trots linserna så ser jag jätte dåligt.. kanske förväxlat dem o satt i ena linsen i fel öga? jag har ju brytningsfel på det vänstra. Ajja ointressant fakta, jag vet. Men jag har aldrig sätt så här dåligt med linserna förut, så ska nog ta av mig dem snart trots att jag inte kommer se ett skit på tavlan sen när lektionen börjar.. ajja tur att Isa finns då:D hah.

Idag efter skolan blir det fika med Isa och vår vän Johanna! Mkt trevligt må jag säga.. =)

Ha en bra dag! kram

Kommentarer
Postat av: issaa

woho, en mkt bra dag kmr detta bli

2009-01-22 @ 10:47:25
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0