Fira Patrik

Hej på er!

Nu är det söndag, den dagen som vanligast brukar vara en ganska tråkig dag. Men just nu är det lite gäster hemma hos oss eftersom patrik fyller 30.. någonting^^ Han fick en kartong av mig med 5 st japp och annan chocklad, det var Kickis förslag till present, så Emma kirrade biffen. Han blev glad iaf=)

Helgen var bara varit bra!=) Men just nu känner jag mig allmänt död, skulle nog kunna somna när som helst. Men eftersom vi fortfarande har gäster och snart får ett par till så går det inte riktigt.. ska väl snart upp och vara lite social I think.

Ajja just nu har jag inte mer o berätta, skriver sen!



Trots min trötthet just nu, är jag ändå sugen på fest, Isa nästa helg;) jag kirrar vinet. Puss*


Kommentarer
Postat av: issaa

jaa nästa helg ffs :D

2009-01-25 @ 19:33:00
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0