Lill lördag

Igår var det ju "lill" lördag och jag och isa passa på att gå på bio och se I taket lyser stjärnorna=)
Den va riktigt bra!


Innan hann vi shoppa lite och jag köpte mig ett par svarta jeans, fint rosa linne och underkläder, så jag var nöjd och glad=)

Efter bion så gick Isa och jag och åt middag i kungshallen och kom fram till att vi hade ca 3 timmar att spendera i stan tills min buss gick 22,17. Bussen innan hade redan åkt, så istället så gick vi till Harry B James och drack ett par glas vin/öl. Mkt trevlig Onsdag!

Efter att ha suttit på Hbj i någon timme så knatade vi små lulliga som vi var till pendeln och köpte med oss en Ben & jarry glass:D kom hem till mig, åt glass och somna=)

En riktig mysig dag med isa<3.

Kommentarer
Postat av: issaa

det var en RIKTIGT lyckad dag älskade du. Den måste göras om! <3

2009-02-19 @ 13:21:49
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0