Godmorgon snö

Sitter just nu och tittar ut genom fönstret och ser massa snö liggandes på marken, heyyy ska det inte vara vår nu:O!
Deprimerande att se ut iaf.. och kallt:(

Idag är det iaf söndag och jag är hemma med en sovande pojkvän liggandes i min säng=) Mysigt<3

Får se vad som händer idag, kanske åker ut till stan och köpa kamera:P Något jag verkligen vill ha, o måste ha. Då blir det fler bilder på bloggen också^^

Igår såg vi iaf melodifestivalen med familjen=) och innan dess träffade jag Alexandra som jag säkert inte har träffats på ca 1 år. Vi åt lunch och tittade runt lite i stan innan jag åkte till Älskling=) .
Jätte kul och ses, får helt klart bli oftare:D alltid kul och förbättra kontakten med vänner man aldrig träffar eller pratar så mkt med.

Har lov nu btw!
ska försöka se till att göra lite bra saker denna vecka som t ex:
att jag i morrn ska köpa gymkort och träna, plugga körkorts teori på körskolan.. annars ska jag nog bara chilla^^

På tordag åker iaf jag och Isa till enköping och hälsar på vår älskade vän Jesscia och hennes pojkvän och deras söta dotter Ella:) Ska bli grymt mysigt! saknar dig massa gumman<3

Nu ska jag leta vidare på kamera och försöka gosa lite med min bajbiiii boo=D <3





På onsdag får jag träffa denna sötis=)<3

Kommentarer
Postat av: issaa

Sv: Jo gumman vi har mkt mkt mkt att prata om. Nee jag får inte tillbaka grejerna, dem är borta:( måste fixa allt det där när jag kommer hem. Men ifall du vill ringa mig eller något, ring till 0705681997, det är mammas mobil. har tagit över den för tillfället haha. <3

2009-02-23 @ 10:09:47
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0