En bra helg!

Fredagen var riktigt rolig.
Ja, Isa och Johanna drack vin hemma hos mig först, dock lite för mkt vin för mig haha...
Sen fick vi springa till bussen, eller ja sprang eftersom johanna hade hemska skor att gå i haha stackarn.
Iaf hamnade vi på viper, träffade trevliga människor, o sa säkert ett o annat flummiga saker till folk vilket efteråt kändes väldigt pinsamt haha. Men vid 03 så åkte jag och Isa hem till mig och somnade direkt vid 05,30. En lyckad kväll med andra ord=)

Annars har helgen mest varit lugn, o mysig.
Just nu sitter ja i skolan, ska fixa med en redovisning vi ska ha idag. Ska berätta om örat och buller, vilka saker som kan påverka en människa om man hört mycket o högt på buller. Haha mycket intressant ja vet:P

Ha en bra dag!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt jävla härligt att se dej skriva om massa skoj saker!. En tid var det riktigt ledsamt att läsa vad du skrivit, å andra sidan kan det väl lätta lite av att skriva om sådant som är surt i livet. Men i alla fall,skit kul att det verkar röra sig i rätt riktning!. Sköt om dig.

2009-02-03 @ 15:54:44
Postat av: jane

han är ju verkligen det!

Får fånga honom båda två;)haha

2009-02-04 @ 22:46:43
URL: http://janekekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0