wiie;) och nej! kaffe räknas inte som onyttigt:D

Verkar som att lite folk läser bloggen iaf:P
Roligare att uppdatera.

Nästa vecka flyttar jag iaf till Tumba:D Kommer bli en rätt körig vecka nästa vecka ...
Jobb hela veckan, så på kvällarna blir det flyttstäd, en sväng till ikea och att försöka få in mina saker i lägenheten :) Men jag längtar!
Har packat inför kryssningen nu=)
Ska dit med en "galen" släkt, och min älsklings Isa<3 Kommer bli gaaaaalet ku!;)

Dock går jag och lägger mig allt för sent nu... ska liksom upp om 4.5 h. Aning trött i morrn säkert men om jag hinner ska jag försöka ta en povernap i massagestolen i morrn på jobbet om de inte är allt för mkt att göra... om inte, så kommer jag vara väldigt trött på båten^^

Skriver när jag kommer hem:D
puuuuuussss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha så roligt på kryssningen. hoppas på att få se lite bilder från kryssningen :)

2009-08-25 @ 23:42:20
Postat av: Nettan

Fin klänning emma!<3

2009-08-26 @ 13:14:36
URL: http://dreamsandrealityy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0