Lite inredningsprat

Då var man ledig i dag och fick sova ut, underbart!:D
Somnade sent , och somnade på en gång så hann nog bara se i någon minut på sex & city^^

Idag har jag ägnat morgonen åt att söka jobb, de har gått okey men ingen kallelse till intervju eller nått. Men några jobb fick mitt nr och skulle höra av sig om de iaf fanns timjobb..
Ska iväg om 1 timme och skicka iväg två ansökningar till två jobb som bara tar emot ansökning via post. Lite surt faktiskt att åka i 25 min med buss bara för att posta ett brev och sen vänta 45 min för att kunna ta sig hem igen. Men samtidigt skönt att komma ut lite också idag :)
Ska försöka passa på o rensa rummet, kasta bort onödiga saker som ligger o skräpar t ex under sängen.
I lägenheten i Tumba kommer ja inte få plats med sånt som bara ligger men som man ändå inte vill kasta, iof får ja ett källarförråd då så de fixar sig iof.
Tittade lite i ikea katalogen och hittade ett jätte fint barbord! Vill ha :D
Hittade fina barstolar till också, dock en aning dyra, så om ja vill ha 4 stolar får ja nog börja spara nu haha.




Lite kan man iaf få drömma^^
Men jag kan se bordet och stolarna tillsammans, och det skulle se så grymt fint ut i lägenheten!
Nu när ja inte ska köpa bäddsoffa kan man ju alltid lägga pengar på köksstolar liksom^^ haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera

2009-08-25 @ 19:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0