Om kryssningen? vicky du vet hur det blir när man åker med släkten karlsson;D

Sitter i Hannes studentlägenhet nu, han har precis åkt iväg på en inflyttningsfest, för mig blir det chill eftersom ja jobbar i morrn:/

Måste bara berätta lite närmare om kryssningen eftersom min kära kusin gärna ville veta^^
Stina ( min moster) och hennes kille började i princip att bråka och skrika på varandra redan när vi kom på båten.
Jag, isa och syrran tog det lungt och sov undetiden^^ trötta, som tur var blev vi pigga och pepp så fort vi fick i oss lite dricka;D
Eva ( en väääldigt speciell tant,l har adhd och någon typ av förståndshandikapp) kom in då och då till våran hytt, smått hysterisk för att stina och hennes kille lassa bråkade så mkt.
Hon sa föresten den roligaste kommentaren jag hört på länge :D

En som skulle med (säger inga namn) har adhd och fick absolut inte dricka någon alrkohol pgr starka mediciner.
Detta berättade eva för mig, isa och syrran när vi mötte upp henne.

Eva: den som bjuder honom på dricka får hoppa av båten har jag hört.
Jag och Isa nickar och säger att de är lungt.
Eva: Men jag får inte heller dricka för jag har också adhd.. men de skiter ja i!

HAHAHA. Okey, det var iaf väldigt kul just då:D

Iaf till båten, vi hade skit kul , jag, isa min kusin , syrran och några till:D
Men bråket mellan moster och hennes kille gör att jag nog skippar att åka med dem igen, annars var det en lyckad kryssning;)

Nu ska jag dricka lite kaffe, och se film tror jag.
Trevlig kväll:D
puss*



Sexig bild ja vet;) haha.
den säger väl iaf att jag har den bästa vännen på jorden:D
Du är bäääst <3
Kryssning snart med isa och jesscia <3 det längtar ja till!

Kommentarer
Postat av: issaa

Aaww sötnos! :) Det var en rolig kryssning! Snart igen med Jessica! <3<3

2009-08-28 @ 22:48:28
URL: http://issahogman.blogg.se/
Postat av: Anonym

åka kryssning och bråka?. Känns som att slänga pengar i sjön. Trist när det blir så men skönt att du verkar ha kunnat roa dig precis som man ska i alla fall

2009-08-29 @ 00:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0