Just ja, bloggen!

haha jag är en dååålig bloggare, någon stor bloggare kan jag ju glömma att jag skulle bli^^

Nu ska jag försöka igen!:D

Efter mitt senaste blogginlägg så har det faktiskt inte hänt så mkt, jag har för det mesta bara jobbat...
vart med Hannes, ätit på god resturang med vän, familj, kusin.
Bokat in en kryssning den 26 med moster, min bästa vän Isa och några till. Kommer bli kul:D
Fått min lön
handlat 1 linne och ett par jeans
och nu sitter jag redo för en kväll med Lisa och Jane :D
Vi ska till någon lokal fest i Huddinge , har varit på systemet för första gången idag :D skönt att kunna gå dit själv , utan att be någon annan köpa det som dem själva tkr verkar gott:P
Det kommer bli kul ikväll!:D

Nu blir det mat, sen fixa sig det sista. Ha en trevlig kväll så uppdaterar jag mer i morrn :P

Kommentarer
Postat av: jessica

ska ni på kryssning:(

2009-08-11 @ 13:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0