finns det ens folk som lärser denna blogg?

Isåfall ge en kommentar så jag vet om de ens är värt att uppdatera:P

I morrn blir det kryssning!:D
Idag fixat med lägenheten, eller snarare tagit bort möbler, hannes har varit super som hjälpt till=) <3
Jobbar helgen denna helg, ska sova hos bejbii , förut när han bodde i tullinge var det så nära till jobbet, tio min att gå, nu blirn det dock 50 min att promenera på morgon!!! Men jag kan behöva det^^ Har varit så onyttig nu på senaste tiden...

aaaaaw ja vet inte alls vad ja ska skriva, uppdaterar lite senare istället^^
Puss^*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns folk som läser bloggen fast man inte alltid kommenterar :)

2009-08-25 @ 22:23:14
Postat av: Anonym

Mmmm, det finns läsare.

Å du livet kan inte gå ut på att alltid vara nyttig hur kul skulle det vara?, och du! då räknar vi inte kaffe som onyttigt ska du veta...

2009-08-25 @ 22:36:00
Postat av: issaa

JAG LÄSER JAG LÄSER!!

2009-08-28 @ 22:51:19
URL: http://issahogman.blogg.se/
Postat av: jessica

jag läser din lobgg:D

2009-08-31 @ 10:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0