Ett steg mot vuxen livet???

Idag sa Kicki att det i princip är bestämt att ja ska flytta nu, ja dem har tillomed bestämt datum!
Den första september.
Kort varsel samtidigt som ja är glad.
Mkt som ska hinna fixas innan dess, o ja har inget jobb än! aaaw inte bra nånstans...
Kanske ska det bli en hemmadag i morrn o leta och söka jobb...
Kanske borde ja ta 9 bussen ändå o fika med kusin o hämta min dator hos mitt x mamma, o hälsa på pappa och titta till mammas grav?
Uh ja har inte planerat min morgondag alls faktiskt, men ja borde göra det ikväll. Bor man som ja gör kan man inte vara spontan, typ "äh ja sover ut o åker sen när ja vaknar" riktigt så funkar det inte dock.
Haha vilka problem^^ ja skyller på att ja är trött just nu:P Ska lägga mig o se sex & city boxen istället=)

Det kommer bli mys i den nya lägenheten =) Ja känner det på mig!
Köpte två fina koppar i en jultidning idag, vuxen poäng? haha. Dem var fina iaf, 2 för 80 typ, ska köpa 2 till.
Kollat lite på ikeas hemsida, ja är sugen på en dyr bäddsoffa där, istället för att ha säng. Men nu har jag ångrat mig, tar med mig sängen till o börja med och skippar soffan. Det ja i princip behöver köpa är en bokhylla och ett matbord och stolar. Ett barbord skulle vara fint=) Lägenheten är bara på 24 kvm, så något stort får ja inte plats med^^

Ja är smått nervös faktiskt, att flytta hemifrån känns rätt stort på någesätt, men det känns bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0