Helgen och studentskiva=)

Oj oj vad dålig ja är på att blogga!
Helgen har iaf varit väldigt mysig, som dem flesta nu förtiden=)

Jag och hannes åkte i fredags in till kungenskurva och inhandlade en varsin snygg skinjacka:D Äntligen har ja köpt en, det negativa nu är väl att ja är lite pank, men det var det klart värt!:P Bild kommer sen^^

Har varit på ett väldigt konstigt humör idag.. ingen matlust har ja haft heller:/
kan ha att göra med att ja nästan försov mig i morse, de kan typ förstöra hela ens dag känns det som.. men nu har jag iaf slutat praktiken och väntar på bussen hem=) Skööönt!

Ska hem nu och bara ta det lungt, prova kläder måste ja också göra till studentskivan som är i morrn :D wiie!
Hamnmagasinet i södertälje för er som ville veta^^
Kommer nog bli trevligt ändå=)
Nu känner man verkligen att studenten närmar sig:P

Är ensam hemma nu dock.. Familjen har åkt till Norge...
Att sova ensam i ett ganska stort hus i skogen är inte alls lockande..

Nu bussen!

Kommentarer
Postat av: jessica

jag hade kunnat komma till dig<333

2009-04-08 @ 11:29:14
Postat av: Anonym

ha lite fest

2009-04-08 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0