Två väldigt bra dagar, me min isa<3

Idag har det vart en bra dag! Det var en bra dag igår med.
Träffade min Isa igår tidigt. Vi tog en kaffe, pratade om allt o ingenting och gick runt och myste i södertälje=)
Sen åkte vi hem till mig, såg film, pluggade tok för lite projekt (resten fixar vi iaf idag) och hade det mys:D

Idag bestämde vi oss för att bege oss till stan och shoppa iaf:D

Började morgonen där med en varsin iskaffe:D Sommarens första!
Dock smakade den inte så mkt kaffe, den var iaf väldigt mättande. Efter halva mådde ja illa, inget som kommer drickas igen! uh.
Efter lång tid i stan, med trötta fötter så hade jag iaf handlat två baslinnen, och en tubtopp och ett par fina örhängen=)


Me like! =)

Ser framemot i morrn, blir en lång och bra dag!:D
Nu städa och packa...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig redan:(

2009-04-29 @ 20:14:44
Postat av: issaa

/ Issa

2009-04-29 @ 20:16:18
URL: http://isabellehogman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0