Studentskivan!

Godmorgon!

Just nu känner jag mig rätt seg men lycklig över att ha en dag ledigt ifrån praktiken, som förövrigt snarare känns som ett fängelse, man längtar bara ut efter "friheten" när man kommit in i dessa dörrar på avdelning 8 =P rätt illa då, tur att det bara är ca 3-4 veckor kvar där iaf.

Igår var det iaf studentskiva!:D
Dock va jag rätt opepp, hade inte sovit många timmar och sen haft praktik en hel dag.. men när den slutade åkte jag iaf hem till Hannes och fixade mig. Sen åkte jag vidare till södertälje c där jag mötte upp en Isa och Johanna:D sen gick vi tillsammans till hamnmagasinet där vi mötte upp massa i klassen, det va kul:P

Stannade kvar till typ 01. var fortfarande rätt trött, plus att stället inte var det bästa. Så studentskivan var väl okey men inte mer än så, men det var iaf kul att träffa alla från klassen:P

Åkte nattbussen till Tullinge sen och kröp ner hos älsklingen:)
Idag blir det nog bara chill iaf=) sen får vi se vad som händer i helgen^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0