Sommarkläder!

Nu har jag äntligen tagit upp datorn till vardagsrummet iaf. De går inte riktigt att plugga i mitt rum känner jag.
Jag var uppe vid 06, och nu är klockan 13,45 och jag ska börja med mitt skolarbete nu!
Bra gjort Emma.. inte..
Ajja bättre sent än aldrig, nu känner jag mig iaf lite pepp på att bli av med dessa arbeten! =)

Innan dess har jag mest "sprungit" runt i mitt rum och testat sommarklänning! Alltid ska man roa sig (och komma undan ) med nått när man har tråkiga saker att göra egentligen:P

   

Denna sitter jag i nu och försöker plugga..
Ser framemot att gå runt i denna söta klänning på stranden i sommar=)

Kassa bilder jag vet=/.. Måste fasen köpa kamera snart, men vart ska man få pengarna ifrån? vinna på trisslott hade inte vart fel iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0