Sjuk:(..

Ligger just nu i min säng och är sjuk..
Började igår efter att ha shoppat med isa och sen fikat med min kusin. Mötte upp Hannes och började må dåligt , ganska plötsligt.
Så nu ligger ja i min säng och har drabbats av vinterkräksjukan, blööö inte kul:(
Missar nationella provet idag pgr av detta också..  vilket inte känns bra alls. Hoppas det finns chans att göra det provet en annan dag...

Har en jobbig huvudvärk just nu.. tog iaf precis en alvedon, så hoppas det snart går över. När den gjort det ska ja iaf testa med att äta nått litet, var trotsallt ca 24 timmar sen ja åt något senast, hoppas verkligen på att bli frisk snart!

Uppdate:
Har glömt bort helt att publicera detta inlägg kom ja på. Nu har iaf Alvedonen börjat värka och så har ja fått i mig lite att äta, liten bit på macka, lite chips, lite nöter typ. Men känner mig genast piggare iaf!:)
Fick sms av älsklingen som frågade om han skulle komma hit och hålla om mig, självklart tackar ja inte nej till det=) mysigt!<3


Påtal om andra bra saker så hittade ja fina saker igår:)
2 par skor, ett par som var klack och ett par svarta ballerina skor.
2 par jeans, ett par nya svarta och ett par mörkblåa
1 söt tubtopp, marinblå.

gjorde dock av med lite för mkt, men de va det värt:) nu letas en snygg skinjacka!

Nä nu ska ja försöka hoppa in i duschen så jag får känna mig lite frächare, brukar må lite bättre av det:) puss*




Bara för att ja inte har några roliga nya bilder nu..

Kommentarer
Postat av: issaa

gumman linnet du hittade var inte marinblått, det var turkost ;) <3

2009-04-02 @ 21:35:39
URL: http://isabellehogman.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0