"sjuk idag"

Nä inte riktigt sjuk... men orkade inte med praktiken, skulle ha "jobbat" kväll men pallade inte.
Åkte hem ifrån hannes samtidigt som han skulle till jobbet, åkte förbi skolan en snabbis och sen hem=)

Nu hemma har jag suttit ute lite i solen och pluggat projeketet. Inte jätte mkt kvar nu=) sköööönt!

I morrn ska Isa sova hos mig:D
Vi ska fixa projeket o ha myskväll<3

vad som mer händer denna vecka är praktiken, sen på tordag är det mössmottagning:D
Ska bli kul!

Meddelande till syrran som befinner sig i thailand.
Inte för att låta elak, men skicka gärna inga sms, kostar för mig att ta emot dem :P skriv gärna kommentarer i bloggen=)
Present? hmm.. inått fint smycke kanske? Alltid kul att få:D
Hoppas du har det bra där! puss<3

Nu ska jag hälla i mig lite mer kaffe, gå ut i solen lite och sen fortsätta med projeketet =)
puss*

Kommentarer
Postat av: issaa

jaa vi ska ha massa mys!<3

2009-04-27 @ 20:35:59
URL: http://isabellehogman.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0