Projeketarbete!

Är hemma just nu, en ledig idag från praktiken wiie:D

Sitter just och arbetar med projektet, de går helt okey =)
Har precis ringt till en organistation Nhr =Neurologiskt Handikappades Riksförbund och stället lite frågor om hur dem arbetar för att få bort fördomar om cp-skadade=)

Projektet handlar om att vi ska ta reda om vilka organistationer/förbund som stödjer och försöker hjälpa cp-skadade i samhället så att dem blir bemötta väl=)

Just nu har jag fastnat lite, men ska ringa en annan organistation och ställa lite frågor.

Men det är kul! och de är intressant:D Lättnad!
Projektet ska trots allt vara klart snart.

Nu ska jag återgå till mitt och isas kära projekt, hoppas på att kunna få det mesta klart idag faktiskt=)
Fått tag på en projektmall som hjälper mig lite^^ thats gooooood!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0