Lycklig!

Redan onsdag och just nu sitter jag mest bara hemma och känner mig sådär lycklig.
Lyckorus kallas det nog!;P


trots att praktiken suger, och jag har massa läxor jag inte orkar ta tag i..

Hannes var hos mig igår tills idag, de va mysigt!<3 som alltid självklart=)

Innan dess var jag på arbetsinterjvu. Det gick bra hoppas jag, hoppas jag får bekräftelse snart om ja får det eller ej.

Idag blir det mest plugg.. som ja ännu inte kommit igång med ännu! försökt ett par timmar men studiekoncentrationen finns inte i min värld just nu, rätt illa^^

Nu ska jag iaf ta upp och fixa mer kaffe, blev dådär extremt trött helt plötsligt.. skulle kunna somna när som helst. blööö de här är ju inte bra alls. Ja som ska plugga!..

Isa åker till Gbg idag! jag som saknar min isa redan:( Hoppas du får kul iaf :D<3




Kommentarer
Postat av: jessica

men nu har saker att kommentera!



1. bild på din skinnjacka va de väl du love???



2. hur gick de med demensboendet i segeltorp???



3. hur gick det på ungdomsmott?



4. förlåt att jag inte hörde av mig, mob pengarna tog helt slut så ja hade tänkt o ringa, mrn jag blev sjuk:( jätte sjuk! så förlåt min älsklingsemma!!!



älskar dig<333333

2009-04-19 @ 07:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0