Långfredag!

Idag är det långfredag, dock har dagen gått sjukt fort!
Kanske inte så konstigt iof eftersom ja och Hannes sov till 12..=)
Åkte hem ett par timmar idag, behövde fixa disk och hämta kläder. Pratade även med Jessica som ja saknar något så grymt!
Hoppas på att kunna träffa både Isa och Jesscia nästa vecka=)

Sjukanmälade mig idag från praktiken.. orkade inte gå upp. Har en känsla av att min handledare kommer vara lite bitter på mig nu, men vaddå?! ja kan skylla på dåligt immunförsvar:D bra frånskyll iaf^^

Är i tullinge nu hos bejbiii. Han sitter just nu och försöker vinna pengar på nätpoker = P och jag? ja sitter och läser massa bloggar, och bara degar:P rätt skönt=)

I morrn får vi se vad som händer, Hannes och ja kanske åker ner till hans landställe där hans familj just nu befinner sig, eller så stannar vi här. något blir det iaf:P Nu ska ja snart krypa ner i sängen och sova.



Bild från studentskivan.
Ser ni mig? =
P



Kommentarer
Postat av: Anonym

synd att vi inte kan va alla fem

2009-04-11 @ 10:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0