Jobb nr 2!

Wiie fick jobbet i Tullinge:D

Var där och pratade med dem, och dem sa att dem kunde garantera mig jobb:D
Pratade nyss med dem från sergeltorp och fick säga nej till jobbet där, pinsamt eftersom jag sa ja til det igår men aja. Hon lät inte så sur där så det var bra=)

Sitter i skolan nu iaf och ska försöka få tag på min handledare angående projektet. Måste prata med henne om vad jag mer behöver skriva i det...

I morrn blir det iaf bio!:D

Hannes kommer och sover med mig ikväll=)<3 slutar dock 21...
ska snart även åka och möta nadja i min klass och köpa två biljetter till, till min mössmottagning. Hannes och hans kompis mange ska med dit! kul=)

Nu måste jag söka upp vår jobbiga handledare. Have a good day i solen, min dag kommer spenderas på sjukhus... blööö inte kul när det är fint väder ute...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Hoppas allt ar bra, ar i Bangkok, haftig stad och massa shopping, undrar om du vill ha nat speciellt harifran,jattebra priser:) smsa lr skriv i bloggen. Halsa alla! kramar

2009-04-27 @ 14:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0