Hemma dag..

Ligger hemma i min säng och lyssnar lite på musik och kollar igenom alla bloggar 1 miljon ggr. Det är väl sånt man får göra när man är sjuk antar ja^^

Älskling kom iaf till mig igår, han fick ut mig lite i vårvädret, somnade sen dock rätt tidigt, men det var iaf massa mys att han kom=)
Nu har han dock åkt till jobbet, o ja sitter o funderar ut vad man som denna dag orkar göra:) är för pigg för att ligga i sängen hela dagen iaf=)

Den 8 april är det studentskiva på hamnmagasinet! trots att de är min klass studentskriva så ser ja halvt framemot den..hade vart roligare om vi vart på nått ställe i sthlm.. ajja det blir nog bra:) Måste fundera ut något snyggt som ja kan ha till dess iaf:) i-landsproblem!

Kommentarer
Postat av: Hannes

Lyx att får chilla te 11!!!!! :)

2009-04-02 @ 12:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0