En bra helg och jobbintervju!

Kom hem för ett tag sen från Hannes landställe där jag spenderat dem två senaste dagarna.
Åkte dit i lördags, och fick träffa lite av Hannes släkt. Va jätte härligt och mysigt att komma ifrån lite=)
Har haft det jätte bra där ute=)

Nu är jag iaf hemma och i morrn väntar Jobbintervju. Uh bara ordet gör mig rätt nervös, men det ska nog gå bra=)
Det är iaf ett ställe i Huddinge någonstans, ett demensboende.
Hon som jag pratade med lät väldigt intresserad, så hoppas jag även kan ge ett bra intryck när vi ses också! vore så skönt och kunna få jobb till sommaren iaf!

Vad som händer idag blir inte så mycket...
förbereda mig för intervjuen, kanske städa? och bara chilla eller nått..
Första natten på väldigt länge som jag kommer sova själv.
Hannes och jag har i princip nästan bott hos varann den senaste tiden vilket är hur mysigt och underbart som helst! <3 Men de är alltid nyttigt och komma ifrån varann ibland också antar ja, även om ja redan nu saknar honom :P hehe.

I morgon har jag iaf planer!:D Först jobbintervjuen, sen funderar jag på att åka till mammas grav, det var så länge sen jag var där nu.. sen ska kanske jag och Hannes på bio:D mysss. Några bra filmer som går nu?

Nu ska jag fortsätta med mitt kaffedrickande, sen försöka få lite energi till att faktiskt städa mitt rum:P får se hur det går^^
Om inte annat finns det ju alltid roligare saker att göra :D hehe. Nä städning var det!
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0