<3

Glömde nämna att jag igår efter arbetsintervjun åkte till mammas grav i Råcksta.
Har länge funderat på att åka dit, men oftast är det en klump i magen som gör att ja hela tiden brukar skjuta upp det.

Egentligen förstår jag inte varför, ja tycker egentligen om att gå dit.. Jag känner alltid en sån otroligt lättnat efteråt på nått sätt. Och blir glad av tanken att ja klarat mig så pass bra ändå, trots att hon inte finns kvar =)



Mamma finns trots allt hos mig hela tiden, ja får för mig ibland att ja känner det, att hon finns där. Jag blir på något sätt ändå stolt över att hennes blod finns i mig.  

Efter att jag varit där igår kände jag mig glad, väldigt glad faktiskt!
Ja mår bra av att gå dit ibland, lätta lite på sorgen.  Sen kom ja att tänka på hur fina människor jag har kvar i mitt liv. Bara den tanken gör mig riktigt lycklig=)


   

Älskade mamma<3

 Miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0