framtidsplaner!:D

Har svårt att komma isäng. försökt nu ett tag men de går rätt illa^^
Så antar att detta inlägg kommer kännas rätt onödigt:P

I morrn måste ja försöka hitta klänning alternativ 2 till mössmottagningen på tordag=)
Har så lätt att ångra valet av klädsel dagen innan.
Sen är det självklart alltid kul att handla nya saker!:D trots att min ekonomi inte gillar det lika mkt som ja dock..

Hållt på o provat min studentmössa idag också och kommit fram till att den ser rätt ful ut på mig, som vanligt ska man alltid hitta fel!  typsiskt. Får tänka att den sitter super och med en fin vit klänning sen kommer det bli hur bra som helst!:D



Det är iaf Inte långt kvar nu:D har dock en känsla av att jag faktiskt kommer sakna skolan men fördelen med allt är iaf att man är fri! jag har möjlighet att göra vad ja vill sen=)

Mina planer är att utbilda mig till hudterapeut tror ja....
Tror de är ett bra yrke som passar mig=)

Mkt att fundera på. Ja är glad iaf!=)
Tanken på hur många fina människor som finns omkring mig gör mig massa lycklig=)
Min fina pojkvän<3 mina vänner och familj .

Antar att klockan är för mkt nu för att ja ska hinna beskriva hur glad ja känner mig hehe=)
Tacke care! puss*


Kommentarer
Postat av: Anonym

mösspåtagning

2009-04-28 @ 21:59:20
Postat av: Hannes

Sötnosen!

2009-04-28 @ 22:17:02
Postat av: Emma

precis;)

2009-04-28 @ 22:17:37
URL: http://kramisemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0