Arbetsintervju :D

Sitter just nu i tumba, har utfört ett ärende i huddinge och när jag ändå var ute passade jag på att gå till akvarellens hemtjänst/äldreboende i Tullinge.
Har försökt ringt dem i säkert flera veckors tid, men de har inte gått att nå dem, så gick dit istället för att se om dem sökte sommarjobbare, vilket dem också gjorde :D:D:D:D:D

Dem lät intresserade, vilket känns kul :D Hoppas dem hör av sig :P ska dit i morgon och lämna cv och betyg.
Är iaf på väldigt bra humör idag! Blev även erbjuden att isåfall kanske få jobba som personlig assistent hos två gamlingar, vilket ja mer än gärna vill=)

Nu sitter jag och väntar på bussen hem, ska passa på att ta en låång dusch, känner mig riktigt sunk nu, sen får vi se vad som händer. Ska iaf försöka plugga lite =)

Ska gå till bussen nu!
puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0