A good day!

Det har inte hänt nått speciellt idag, men att ha en bra dag på praktiken gör mkt!
Isa och jag har haft ett bra teamwork där idag också :D

Inte ofta vi får göra saker tillsammans på praktiken då hon går med sin handledare och jag med min och för det mesta så brukar vi ha helt olika patienter att hjälpa, men att "jobba" tillsammans gjorde iaf praktiken mkt roligare:P även ett + i kanten att min handledare var på bra humör också :P nu känns det inte lika hemskt att jobba kväll i morrn =)


Fick även jobb idag!!!
Men...
Innan jag sökte jobbet så trodde jag att jag skulle hoppa av lycka om jag skulle få jobbet, man får inte vara kräsen när det är lågkonjektur liksom^^
Men jag har sökt ett jobb i Tullinge också som jag vill ha! Vill mkt hellre ha det i tullinge, då jag

1. Jobbat där sommaren 2007 och kommer därför ihåg lite rutiner också.
2. det ligger närmre mig=) börjar jag 07 en morgon är det liksom inga problem för mig att hinna dit om jag åker ifrån mig.

 Får helt enkelt gå till akvarellen i tullinge i morrn och höra med dem hur pass intresserade dem är att anställa mig, sen får jag ringa jobbet i huddinge och antagligen tacka nej till jobbet (sa dock ja till det idag:S )
Jag är klantig I know...

På tal om annat!

Den 30:e är det mössmottagningen =) ser framemot kvällen.
Älsklingen kommer dit också:D
 
Måst försöka hitta klänning i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0