TRÖTT..

Hallå!
Kom nyss hem! eller för ett tag sen.
Har vart i skolan och sen tränat..
Puuh, min kondins är inte den bästa så det var väldigt jobbigt.. men hela tiden när benen vill vilka sig där på löpbandet så försöker jag minnas mitt mål
Att till studenten stå där med fin klänning och fin kropp som jag är faktiskt är nöjd med då!

Så när jag sprang där på löpbandet så försökte jag se den där några kilo lättare kroppen. Hoppas jag lyckas, eller jag ska lyckas! mitt mål =)


Snart kommer min kompis Linn hit, så ska ringa alex =)
Just ja! i morrn åker jag till Trollhättan:D<3

Ser fram emot att få¨omfamna min älskling!=)

Kommentarer
Postat av: jane

Du är helt perfekt gumman och du är redan så vacker!



Äntligen ska vi få omfamna våra snyggingar:)



Hoppas du får en fin kväll<3

2008-09-11 @ 21:38:51
URL: http://janekekki.blogg.se/
Postat av: Z

mmmmmm

2008-09-11 @ 22:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0