SÖDERTÄLJE SJUKHUS OCH EN GANSKA BRA DAG!

I morrn ska jag bege mig till södertälje sjukhus, ska leka patient:P ska bli kul^^

Idag har det vart en helt okey dag, matte provet var väl mindre kul men det gick helt okey=) klarade dock inte vg frågorna..
Var och tränade efter skolan, var på löpbandet i 30 min, det kommer bli längre efter ett tag, detta är bara början!=)
När lönen kommer ska det inhandlas lite snygga träningskläder sen är jag redo helt!:D

Nu ska jag ringa Alex och sen sova, ska vara på sjukhuset halv 8 vilket resulterar i 6 bussen. whooho!:P

sovgott!=)


Kommentarer
Postat av: Nettaan

Fan va kul det var o träffa dig igår gumman, även fast det inte vart så länge, måste ses nån dag igen, o ta en hel dag, typ gå runt på stan, fika o bara umgås lite ju <3

2008-09-19 @ 11:42:56
URL: http://www.livetiord.devote.se
Postat av: jane

Söt gumma:)

2008-09-22 @ 19:52:58
URL: http://janekekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0