JAG TÄNKER FÖR MKT..

Jag tror jag tänker för mycket...
men det är inte så lätt när man hela tiden har klumpen i magen och oroar sig jämt.
Jag försöker fokusera på nuet, och hur bra jag ska försöka göra det.
Jag sitter inte o tycker synd om mig själv, jag menar tänk på dem som inte har någon.

Fast jag inte tycker synd om mig själv så får jag hela tiden frågeställningen "varför just ja?"
Jag tycker hela tiden att jag får kämpa mig uppåt, när jag väl mår toppen som jag gjorde innan dessa dagar då hon sa det där så är det alltid någon som får mig att sjunka ner igen. Som får mig att tvivla på mig själv, duger jag? varför just jag? vad har jag gjort för fel för att förtjäna vissa saker?

Ni ser jag tänker för mkt..
ska försöka sluta med det..

men ibland vet jag inte riktigt hur jag ska tänka:/

Kommentarer
Postat av: MVH

Klumpen i magen är både bra och dålig. Ibland får man klumpen för att man inte gjort vad man borde, jag menar sådana saker som att tex läsa på inför ett prov, då vaknar man till tills nästa gång det är dags typ. Egentligen ett exempel på bra "klump". Man "sätter" dit och tar bort den med eget handlande. En dålig klump är när andra människor sätter dit den på sådana sätt att man själv inte har kontroll att kunna ta bort den. Ju mindre kontroll man har över den ju mer tänker man,ju mer tvivlar man på sig själv. Varför just jag?, svaret på den frågan är att det finns inget svar. Vad har du gjort för fel? svar: inget, herregud du är människa som alla andra!. Duger du? svar: Du kan vara sig bli något/någon FÖR du är redan något/någon du är Emma!!, så när någon försöker stoppa in den där klumpen i din mage försök finta vänster eller höger så den om möjligt missar, eller åtminstonde bara blir en halv träff. För du är EMMA.

2008-09-26 @ 16:46:48
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas allt är bra och att du får en jättebra söndag :)

2008-09-28 @ 11:31:33
URL: http://www.jessi.se
Postat av: issaa

Du duger mer än du anar! Om du skulle försvinna försvinner en del av mig. kanske låter lite klyshit (haha ett nytt ord som är felstavat och säkert i helt fel sammanhang)men det jag säger menar jag. Du är allas våran Emma. <3

2008-09-28 @ 13:04:37
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/
Postat av: Nettan

du är en underbart fin människa emma, det ska du veta<3

2008-09-28 @ 18:09:17
URL: http://livetiord.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0