HEJ IGEN

Jag kan nog erkänna att jag tröttnat en aning på den här bloggen , ovandligt? knappast:P

okey! vad händer idag?

Leet see, på dagens schema står det att jag måste plugga:/...
det suger verkligen.
Ska plugga sjukvård, sen kanske det blir lite mia&klara:D

Jag är trött o seg, fick en del skrattanfall i skolan, men sånt är kul, de livar liksom upp den tråkiga skoldagen.
I morrn ska jag kanske? fika med min kusin, man vet aldrig med henne.. men de är stunt samma, blir det av är de upp till henne=)

detta var mitt första inlägg, de kommer 2 till:D


Pööööös

Kommentarer
Postat av: jane

Bra emma:) Jag läser ju!



Söto!

2008-09-09 @ 16:51:59
URL: http://janekekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0