Fokusera

Blev helt varm om hjärtat av dessa fina kommentarer, ni anar inte! <3

Jag har försökt tänka om, eller inte tänka om men liksom fokusera på det som jag har istället.
För något som jag inte får göra är att fokusera på det jag inte har, en riktig familj, som älskar mig och alltid vill att jag ska veta att jag alltid är välkommen.
Jag har ju en underbar älskling och helt fantastiska vänner!

Men ärligt talat försöker jag nog att inte tänka alls. Tar det som de kommer liksom och försöker göra det bästa jag kan.
Jag ska sluta grubbla över om jag duger, varför just ja..
För jag vet att jag är en bra människa, ni vet en sån som aldrig skulle kunna tänkas vilja slå någon eller såra någon eller nått liknande.
Jag är en sån som alltid vill finnas för alla!
Jag har bara haft lite otur i livet antar jag, och jag får inte låta någonannan få mig att sjunka.

I helgen har jag vart i Karlskoga, dit Alex flyttat nu.
Det kommer nog bli dit jag flyttar om ett år. Tänker nog inte bo hemma längre än gymnasie tiden även fast jag skulle ha föredrat det ett tag till.

Lägenheten vart fin, men jag vet inte om jag skulle vilja bo där, kanske i Örebro istället som är en liten större stad iaf, men som ligger ganska nära Alexs jobb.
Vi får se helt enkelt!



Mitt mål är att ingen ska få ta ifrån mig mitt leende.


Kommentarer
Postat av: issaa

men bland är det bra att få gråta ut hjärtat.<3

älskar dig

2008-09-28 @ 21:14:50
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/
Postat av: Jessica Anshagen

Svar: Tack själv :)



Så länge man känner att man har ekonomin för att flytta hemifrån ska du göra det. Jag flyttade hemifrån något år efter jag gick ut.. det är underbart att bo själv, men det kan vara tungt också när ekonomin är tight.. Bara något att tänka på :)

Kram

2008-09-29 @ 14:23:02
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Anonym

Ingen ska det. <3

2008-09-30 @ 17:05:07
Postat av: Victor

Definitivt!

Jag har träffat Bert Karlsson!

2008-10-01 @ 20:24:47
URL: http://wikke.blogg.se/
Postat av: Victor

Haha, det är fett med status!

2008-10-01 @ 21:02:11
URL: http://wikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0