Du är saknad:(..

Jag saknar din röst, dina kramar och din kärlek.
Just nu , just denna tid tänker jag på dig.. mamma.

8 år viskar jag i ditt öra.
8 år, minns du mig?..

Min bild av dig är tydlig, men jag minns inte din röst..:'(
Jag hör orden du sa till mig som liten, men rösten din är borta.. nästan iaf..

Jag önskar att du kom o förde mig tätt intill dina armar, o la ditt huvud i mot mitt och säger
Jag släpper dig aldrig.

Älskade älskade o underbara Mamma.
Minns du att du alltid kallade mig för skatan..?
Jag pratade alltis så mkt...=)
<3



Förlåt, ville bara skriva av mig...

Kommentarer
Postat av: issaa

<3

2008-09-03 @ 21:51:04
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/
Postat av: jessica

emma älskling<33

2008-09-04 @ 08:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0