Vi är faktiskt ganska duktiga=)

Isa och jag hade ett riktigt teamwork idag:D:D:D:D
vi gjorde klart sjukvårdsuppgifterna, o ni som inte har gjort dessa fattar inte hur svåra dessa var!
gaah men vi lyckades iaf:P efter sådär 1 par timmar haha.

Nu känner jag mig lite mer befriad, idag blir det att plugga teckenspråk och sjukvård.
Samhällsprovet sket jag och isa i att göra idag:P orkarde verkligen inte plugga så ingen ide att gå dit o få ig eller nått .
Vi gick o drack kaffe istället:D:D:D massa mys!<3

Mer intressantare fakta har jag inte att skriva idag.  Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: issaa

jaaa en riktigt bra dag faktiskt!

känner mig duktig :)

2008-10-20 @ 21:39:20
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0