TUMBA BIBLIOTEK

igår så sov jag hos Tessan och Fredrik, Fredrik hade fixat min dator, massa tack till dig!!

Hoppas jag får igång internet på den hemma nu bara.

Innan så träffade jag Micki istan, de va trevligt=)

Jag blev bjuden på god mat hos Tessan och Fredrik, spagetti och köttfärssås+ rött vin och singstar:D som jag vann ett x antal gånger trots att jag sjunger som en kratta:D haha.

De va riktigt trevligt! <3


Just nu är jag i Tumba bibliotek, väntar på bussen som går om 25 min. Sen ska jag hem och fixa en sak med datorn, mer vet jag inte.. I morrn blir det iaf Karlskoga=).

Have a nice day !


Kommentarer
Postat av: Therese

Okej.. låter bra. :)

2008-10-30 @ 14:10:45
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0