STILL SICK...

Japp, jag blev hemma en dag till, lika bra det så jag får kyrera mig riktigt ordentligt!
Tyvär missar man en massa i skolan, men det får jag ta igen sen helt enkelt.
Har som tur underbara vänner som kan berätta allt sen som jag missat..;)
Men idag mår jag iaf bättre än i går=)

Dagens planer blir att plugga.. typ.

Sitter och funderar på hur jag ska få min ekonomi att gå ihop, de blir nog att jobba på julovet eftersom jag om 2 veckor ska till ullared och förhoppningsvis någongång efter jul till London!
Sen blir det studenten o allt , och det kostar har jag märkt..

Nåja Både Ullared och London ska bli grymt!
På ullared ska jag shoppa en jäkla massa och I LOndon blir det att festa, gå ut och dansa och gå i alla affärer där och njuta av dem få dagarna vi kommer vara där.
Jag har iaf mycket och se framemot iaf=)

Föresten mina kära vänner så låter jag er nu få kladda ner färg i mitt hår, de behövs verkligen nu känner jag, de får väl bli nästa tjejkväll?:P

Ha en bra dag! nu ska jag läsa Jane Austen "stolthet och fördom"
Har läst ca 220 sidor och det känns verkligen som om jag inte fattar nått av boken ändå..
Härligt! så ska man skriva en bokrecention på skiten också. Önska mig lycka till! haha.




Puss!

Kommentarer
Postat av: Victor

Någon måste ju sätta sig på tronen till bakåtsträvarna.

Jag gjorde det inte frivilligt, för dom var rätt söta! :)

2008-10-15 @ 15:13:06
URL: http://wikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0