ONYTTIG JA?!

Idag har det sorligt nog varit en sån dag, en sån dag då man kommer hem och är sugen på allt möjligt gott.
Jag som på senaste inte känt mig så värst hungrig, blir helt plötsligt sugen på en Billys pitzza,
åt en halv sån och nu mår jag illa..:/
Innan dess har jag ätit lite godis också.

Men de är fredag, man får unna sig lite iaf=) I morrn blir de nog inte så mkt onyttigheter för min del.

Jag sitter och funderar på om jag och Alex ska sova hos hans mamma istället ändå.
Om vi ska hem till mig så måste vi vänta i stan i 2 h då han kommer med bussen ca 19,30. Lika bra och sova på golvet hos hans mamma då och åka hem tidigt istället.
Så blir det nog!
I kväll blir jag inte hemma med andra ord=)

Va ska ni göra dena kära fredagskväll?=)

Btw, jag lägger för tillfället inte ut några bilder eftersom jag sitter vid en lånedator, mina bilder på ju på min dator. Hoppas dem går att rädda=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0