NÄSTAN SVART..

Min underbara vän Jesscia har precis färgat mitt hår.
Njaa va ska man säga om de hela, att jag hade tur kanske?

Jag köpte nämligen hårfärg när jag var i Ullared. Billigt och bra problemet var bara att jag köpte en färg där de stod mörkbrunt!! inte de bästa då f'ärgen var snarlikt svart:S
Men sånt tänkte inte jag på, mörkbrunt hår perfekt!
Men när f'ärgen var i och jag då skulle låta den verka i 20 min så var färgen helt svart, jag visade upp mig för jesscias mamma och hon tyckte direkt att jag skulle gå och ta ut färgen ur håret, PANIK!

Som tur var så hann färgen bara vara i i typ 5 min. Så nu är det väldigt mörkt men inte svart, vi får se hur de kommer se ut om sidåd'r 1 vecka:P men då ger jag mig nog på en rödare färg, Jesscia får va med och köpa:P haha

Tur hade jag iaf:D kul om de blivit svart då hade jag typ dött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0