MIN DATOR HAR KRACHAT.

Hallå! måste bara förmedla denna händelse så att ni få som läser denna blogg vet att det inte nu kommer bli så mycket mer bloggande på ett tag.

Min dator gick sönder idag pga allt virus. De är hemskt men sant!
Min sjukvårdsuppgift på 30 frågor som var hur svåra som helst får jag förståss inte tag i, jag och isa blev ju klara igår efter att hållt på i ca 5 timmar. Även min bokrecention som var svår och skriva kunde jag inte heller få tag i. Men de som känns väldigt jobbigt är alla mina andra saker på datorn så som bilder, musik osv. Inte kul alls men vi får se om det går att rädda.

Känns jobbigt att jag nu kommer få vara utan dator säkert ganska länge, o de känns inte heller kul för min plånbok. Kanske blir det ingen Londonresa:/

Jag kanske kommer få låna en dator av underbara Tess och Fredrik och kanske få i gång internet på den. Den kommer jag kunna få låna i ca 1-2 veckor. Tack så mkt för det!<3
Ja som ni märker är jag riktigt beroende av min dator, men who is nooot that?!
Men jag får stå ut och bita i det sura äpplet.

Nu är bokrecentionen klar, ikväll kommer folkhälsokunskapen också bli klar och i morrn blir det att skriva om sjukvården! fan=/ men ajja.

Hoppa ni får en bättre tisdag än mig. kraaam!


Kommentarer
Postat av: issaa

Det kmr lösa sig :)

tar med mig sjukvården imorn <3

2008-10-21 @ 18:17:48
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hej hej, ja det kan jag men du får läsa mitt inlägg som heter vill du ha en bloggdesign för mer info. OCh just nu har jag tre på kö som vill ha så det kan ta ett tag att få den. men du får ju en iaf :)

2008-10-22 @ 16:14:11
URL: http://saftflicca.blogg.se/starquality
Postat av: Anonym

0735425520 Kribbes nr. Min dator kraschade för några år sen. Han räddade rubbet på min dator, inte speciellt dyr var han heller om jag mins rätt, möjligt han inte håller på längre vad vet jag. bor i närheten av s tälje tror jag.

2008-10-23 @ 11:20:20
Postat av: xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg och lägg gärna till den som en av dina favoriter :)

2008-10-23 @ 11:23:18
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0