Internet... men datorn är fortfrande sönder!

Igår så träffade jag min kompis kille, han lånade ut sin bärbara dator till mig=) Mkt snällt Tack så mkt!=)

Han tog istället min dator och ska kolla på den idag och se om den går att fixa, om inte så vet jag någon annan som kanske kan hjälpa mig, återstår och se=)


Iaf nu får jag låna denna dator i ca 1-2 veckor. De är jag tacksam för.

Ni vet ju hur de är att vara utan internet, och särskillt när man bor i ett hus i skogen. haha.


Idag har det inte hänt så mycket, vaknade 13,00 och har bara suttit här och tittat på film. Jag njuter av att skolgrejerna är över, igår gjorde jag klart sjukvården. Den blev inte alls lika bra som mina förra, de suger att göra om något man redan har gjort.

Idag ska jag nog försöka städa rummet, de kan behövas.
Sorry för tråkig fakta, men just nu har jag inget mer bättre och säga.
kraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0