I morrn är ingen bra dag..

I morgon är det den 21 oktober, för 8 år sen var det den 21 oktober 2000. en dag som vände upp o ner på hela min trygga tillvaro som jag hade då. 11år var jag då..

I morrn blir det den 21 oktober 2008, o jag är 19 år och en tjej som hela tiden försöker ha fötterna nere på jorden, som har underbara vänner runt omkring mig=)

I morrn ska jag hålla huvudet högt o inte tänka på nått annat än skolan!
för jag får alltid lite ångest när en sån dag närmare sig, som påminner om mardrömmen jag varit med om för 8 år sedan...

Du är en stor saknad mamma, <3


Kommentarer
Postat av: victor&jane

<3<3<3

2008-10-22 @ 21:47:48
URL: http://janekekki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0