GODMORGON..

Hallå kära läsare=)

Igår sov Alex hos mig de va mys, jag ångrade mig när jag satt på pendeln, skulle ju egentligen ha sovit hos hans mamma.
Men alex åkte vid 08 i morse så jag somnade sen om och nu har jag ätit frukost och suttit här.
Efter detta inlägg så ska jag storstäda mitt rum. De känns inte alls lockande men de behövs plus att Isa kommer hit vid 15,30 .

Isa och jag ska sen åka på bio och se Patrik 1,5:D
Hört att den ska vara bra så de ska bli kul o se den:P
Efter det ska vi möta upp Micki och ta nått glas och prata och ha trevligt, isa och jag tar ju sen 00,17 bussen hem sen så=)

Nä nu måste jag verkligen sätta igång, har verklien noll% lust men mitt rum ser ut som typ andra världs kriget eller ännu värre! ;O

;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0