Ciao!:D

Sitter i skolan just nu, och och Isa har inget bättre för oss just nu än och glo här fast Jesscia står och gnäller här över att vi istället borde gå till en soffa istället. But I like the computer;P

I morrn blir det en bra dag! Isa och jag ska gå på bio sen ska vi nog möta upp Micki och ta nått glas eller två, very nice:P
I dag kommer Alex till mig, dock hinner vi inte göra nått, vi kommer hem typ 22.30 eller nått, så.

Mer att säga är att om några timmar så har vi LOV.

Jag har inte så mkt planerat utan de blir nog att gå till körskolan och plugga terori och att träna.

Jag MÅSTE gå till gymmet nästa vecka, helst tre av dagarna, jag måste bli snygg till studenten ju:P


Nu gnäller vår kära Jesscia och säger stup i kvarten när vi är klara.

Uppdaterar senare kära mina få läsare;)


kat-ching


Kommentarer
Postat av: issaa

haha mkt vackert inlägg må jag säga ;D

2008-10-24 @ 13:27:03
URL: http://isabellehogmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0