Tack<3


För att inte bara skriva depiga saker i detta inlägg så kan jag berätta att i helgen träffade jag Alex. De börjar nog gå bättre för oss, jag tänker iaf satsa till 110% på oss. Vi hade det iaf mysigt, iaf i lördags=)
Han fyller föresten år idag! 24 år, en stor pöjk jag har=)<3

De va skönt o komma iväg i helgen, behövde inte tänka så mycket vilket var underbart. Hjärnan var fokuserad på annat. De var väl idag som jag tänkte en aning för mycket, vilket gjorde att tårarna rann men pratade en stund med Isa, och efter det fick hon mig att tänka på annat. Tack gumman<3

Just nu ska jag försöka fokusera på mig.
Så som Linda sa och en som kommenterade min blogg. Ingen ide att ödsla energie på annat, jag ska fixa detta och på nått sätt ska de bli bra även om de inte känns riktigt så just nu. Sitter liksom och ser på mina vänner som har den där trygga fasta punkten i mitt liv och jag tänker: varför har inte jag de?
Men jag ska inte försöka älta saker som Linda sa, ska fokusera på nuet istället och fixa så att jag istället ska må bra, ingen ide att älta även om det faktiskt kan vara svårt ibland. Men jag lovar, jag ska iaf försöka!

Nu blev det ett sånt där långt inlägg igen..

Tack iaf för dem fina kommentarerna, dem värmer inombords verkligen! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad som hänt din mamma tror jag du fått mig att förstå. Men borde det inte finnas en pappa som kan finnas för dig när det blåser kallt?. Behöver inte svara när jag faktiskt inte har med det att göra.

2008-11-23 @ 22:15:48
Postat av: Svar:

Klart du får fråga. Jo mamma finns inte kvar, men pappa är inget o räkna med heller. Han dricker massor och vi har därför inte längre mycket kontakt..:/

2008-11-23 @ 22:21:55
URL: http://kramisemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att det blåser kallt på alla ibland det hör liksom till. Men att det ska vara så orättvist fördelat mellan människor det känns hårt. HÅRT.

2008-11-23 @ 23:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0