Mer försiktig

Från och med nu kommer jag nog vara lite mer försiktig med att skriva om det här med att jag blivit utslängd. Är rädd att en viss person ska läsa detta (kanske förstår vem) och det vore inte bra..

Jag vill ju inte hänga ut någon i min blogg, men jag har iaf aldrig skrivit personens namn , men trots det så sa min "bror" att jag inte skulle skriva om detta om det skulle hända att denna person på nått vis hittar min blogg.

Jag skriver i min blogg ibland för att jag vill skriva av mig. Men jag kommer vara mer försiktig att skriva om det som just nu är frukansvärt jobbigt. Inga detaljer om vad som hänt o sagts också kommer att skrivas här nu.
Men hur jag känner mig också kommer jag fortfarande vara ärlig med här.

Funderar på att radera dem senaste inläggen också för att jag är rädd att det kommer bli ännu sämre om denna person hittar bloggen.

Men nog om det!

Min helg har iaf varit bra!
Isa och jag var på viperroom i fredags, grymt kul! Har riktigt kul med isa där, och va underbart de va och slippa tänka på det som är jobbigt. Isa och jag dansade fram till ca 02,45 sen tog vi nattbuss och taxi hem till mig och somnade vid ca 05,30.

I lördags så åkte vi hem till Isa och köpte med oss pizza och onyttigheter, vi hyrde två filmer och hade myskväll hela kvällen!:D

Nu är jag hemma och bara tar det lungt.

Hoppas er helg också varit bra!=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nog klokt att radera lite för att vara rädd om dig, fast värre, vad skulle det vara.

2008-11-30 @ 21:48:47
Postat av: Therese

haha, ja det gjorde hon verkligen !

2008-12-01 @ 16:25:46
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0