En andra chans..

Varför kunde du istället inte bli av med mig för flera år sedan, så att jag skulle ha fått en andra chans att få en familj som ville ha mig kvar. Jämt, i resten av deras liv. Men de är klart, finns dem ens?
Varför var o är du så egotrippad? Någon gång tänkt på mig?=(

Jag har ingen lust att komma hem idag, har ingen lust att spela glad när jag egentligen bara vill falla i gråt.
 Men jag måste vara stark, jag måste stå upp.

Det suger verkligen.. just nu suger allt men jag ska ändå försöka hålla humöret uppe.

Man borde inte få ta emot barn om man ser allt som ett jobb. Den som blir sviken är barnet..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom finns. För om dom inte fanns, varför skulle det då göra ont att läsa vad du skriver?.

2008-11-23 @ 16:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0