Det gör ont i mig..

Jag har faktiskt kunnat vara glad i ett par dagar nu, har haft såna dagar ni vet då jag faktiskt inte tänkt på det här med familjen, detta är mina vänners och skolans förtjänst faktiskt.<3

Men idag smärtade det till i mig ordentligt igen, hon och jag tog upp detta med att jag ska träffa sos den 19/12. Hon sa att då skulle jag prata med sos om detta med att dem ska fixa lägenhet åt mig, mitt svar var att det nog kan bli svårt eftersom jag nog anses att vara för "duktigt"  oftast är det mer ungdomar med problem som får mer hjälp med sånt.
Hennes svar var: " men vad ska dem göra då? dem kan ju inte kasta ut dig på gatan.."

Det påminde mig om hur mycket hon faktiskt ville bli av med mig, svaret jag så gärna hade velat ha av henne skulle kunna se ut så här"Men kan dem inte fixa lägenhet åt dig så kan du bo här ändå, eller så löser sig allt på nått sätt, oroa sig inte"
Men vad tror jag engentligen? såklart som fan att hon aldrig skulle säga så!...

Det är en konstig känsla det jag har inom mig.. man liksom vill inte att det som händer ska vara sant, därför låtsas jag ibland som om allt vore som vanligt igen, som om inget faktiskt har hänt.
 
Jag försöker ibland stänga in mig i en egen liten bubbla med underbara vänner och  det  får mig faktiskt att må bättre för stunden. Jobbigaste är när man blir utkastad från bubblan och börjar se det som är runt omkring igen.

Det gör ont i mig..

varför kan ingenting gå lätt för mig någon gång? har jag inte kämpat tillräckligt mamma??



Kommentarer
Postat av: Anonym

Som tur är fattar jag inte logiken tack och lov!!. Hon menar alltså att sos inte kan kasta ut dig på gatan. Men vänta nu det är ju hon som önskar göra det??, och det skulle då i hennes värld vara ok!.

Shit hoppas och önskar att du har en bra handläggare på sos som du kan tala med om vad som hänt/händer dig. Hur faaaan orkar du hänga med i skolan med all dynga runt. Respekt till dig

2008-11-27 @ 21:31:01
Postat av: Emma

Jag försöker helt enkelt bara vara stark även om det är väldigt svårt ibland, jag har varit med om en massa skit redan så jag är van, men kan erkänna att det är svårt!



Jag försöker leva i den där bubblan istället som jag pratade om och låsas som om ingenting har hänt när jag är i skolan. De funkar iaf där någelunda..=(

2008-11-27 @ 23:06:14
URL: http://kramisemma.blogg.se/
Postat av: jessica

ååå jaq blir så jävla förbannad!!!!!!! ååååå kärringJÄVEL!!!!! emma, kastar hon ut dig SKA DU FLYTTA HEM TILL MIG! så är det bra, du har inget val!!! finns alltid här för dig!!<33

2008-11-28 @ 17:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0