can't sleep

Jag är så trött att det svider i ögonen men trots det får jag ändå ingen ro att gå till sängs.
Har för mycket saker i huvudet idag, allt snurrar omkring och jag känner mig mest förvirrad och sviken.

Får försöka tänka på morgondagen istället då jag tillsammans med Isa ska åka in till stan och ha det mys. =)
På kvällen ska vi ut och dansa, det ska bli riktigt kul! först och främst ska det bli kul att vara med isa<3 och sen att få dansa och sen att få glömma ett ögonblick. Där ska jag låsas som om mitt liv vore perfekt.

Nu ska jag försöka sova, upp tidigt i morrn...

Kommentarer
Postat av: Micki

hoppas du och Isa får det kul ute :)

och hoppas allt löser sig

jag finns här annars :)

2008-11-28 @ 17:11:42
URL: http://pulkki.blogg.se/
Postat av: Therese

Hejdär !

Jag hörde att du hade sett mig i skolan enligt Micki Pulkkinen. :) har sett att du kikat in på min blogg förut också , Kul ! :) Ha det så bra, ville bara säga hej!



2008-11-28 @ 17:19:14
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0