Att fightas..

Att fightas är inte min grej riktigt, jag går helst bara därifrån och håller mig nere på mitt rum sen.
varför jag sällan eller nästan aldrig tar konflikter och säger och ryter ifrån är för att jag helt enkelt är konfikträdd.

Med många människor så behövs inte konflikter tas, de räcker med att man böjer ner sitt huvud och visar att man blivit ledsen av de person sa för att den personen sedan får en slags ånger inom sig och förstår att han/hon sårat personen. (För många människor känns de ju adrig bra att såra någon som egentligen inte gjort nått speciellt för att förtjäna det)

Sedan finns det människor som inte märker att dem sårat eller gjort någon ledsen, eller som märker det men totalt skiter i det. Som inte alls bryr sig, som inte har någon empati inom sig. Det är dem man måste ta konflikter med! Gör man inte det får man egentligen skylla sig lite själv..

Egentligen vet jag inte vart jag ville komma med detta inlägg, ville bara förklara hur sånt där med figher är antar jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym poäng i vad du skriver. Och egentligen vad vinner man på att ta konflikt mot någon som skiter i att dom sårar?. Som du skriver dom skiter ju i det. Men om du skulle säga ifrån, kanske inte ställa till ett "jävla" liv kanske lite mer åt, nej sådant tillåter inte jag nu räcker det. Skulle du inte bli åtminstone lite mallig över dig själv?. Man får vara lite mallig ibland faktiskt fast man kanske inte ska gå runt och berätta det för alla man ser hehe.

2008-11-24 @ 22:19:16
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-25 @ 14:27:13
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0