Min födelsedag

I förrgår fyllde ja år. Den dagen var helt okey. Jobbade men sen på kvällen bjöd min älskling ut mig på middag.
Kom sen hem, lagade lunch och sov för att sedan ta mig upp klockan 05,30 dagen därpå.

Födelsedagarna är inte lika väsentliga längre.. inte så som man när man var liten. Då var födelsedagarna en STOR dag!! idag är det inte alls så längre.
Men visst är det ändå en fin dag då man även vet att nära och kära lägger en liten tanke på en. För för mig är inte presenterna det viktiga. Utan det är tanken och människorna runt omkring. De gratulationerna man får från sina nära och kära är det som gör dagen speciell!!

Nu är man iaf 19 och pleeeas låt mig stå kvar vid den åldern!!!


Nu ska jag sova, en låång dag väntar!

None



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0